zaterdag 31 december 2016

3 restjesdekens

In het afgelopen jaar ben ik dit blog gestart. Via deze weg wil ik alle lezers bedanken voor het lezen van mijn berichtjes en ook voor de reacties die jullie gaven. Heel erg leuk!

Op dit moment ben ik bezig om alle restjes garen op te maken.
Als eerste haakte ik een dekentje van babysoft van Zeeman. Heel simpel, alleen maar stokjes.


Daarna ben ik alle restjes katoen gaan verwerken tot een dekentje van granny squares. De rand hield ik heel simpel. Een toer stokjes, een toer opgengewerkte stokjes en daarna een toer vasten.


Als laatste maak ik van het overblijfsel van de restjes nog een ripple stitch dekentje. Deze is nog niet helemaal af.



Zo, ik haak nog even lekker verder! Ik hoop dat je weer komt kijken in 2017!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten